Крупскі раённы выканаўчы камітэт
Панарама горада Крупкі
Сядзібны дом кон. XIX-пач. XX стст. Марыі і Карла Свяцкіх
Прырода Крупскага раёна
Храмы Крупскага раёна
joomla

Службы і ведамствы

Аддзел па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб

Адрас: 222001, г. Крупкі, вул. Савецкая, 8, каб. 1

Тэлефоны:

8(01796)27747 - начальнік аддзела  па працы з зваротамі грамадзян Шчаглова Вольга Мікалаеўна

8(01796)27170 – галоўны спецыяліст Бараноўская Алена Анатольеўна

8(01796)27787 – галоўны спецыяліст Закрэўская Дана Эдуардаўна

Аб працы даведачна-інфармацыйнай службы

Крупскі райвыканкам паведамляе, што ў цяперашні час для аператыўнага ўзаемадзеяння з грамадзянамі па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур забяспечаны доступ да паслуг адзінай даведачнай інфармацыйнай сеткі з выкарыстаннем нумара 142 з дапамогай сотавай электрасувязі.

Абаненты МТС, ВЕЛКОМ, ЛАЙФ, выканаўшы набор кароткага нумары 142, злучаюцца са спецыялістамі райвыканкама па месцы знаходжання абанента, гэта значыць сігнал паступае ў зоне дзеяння вышак сотавай сувязі, размешчаных на тэрыторыі раёна.

Патэлефанаваўшы па кароткім нумары 142 (бясплатны нумар), Вы можаце атрымаць кансультацыю:

  •  па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур (аб пераліках дакументаў і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, аб тэрмінах ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, аб тэрмінах дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур, аб памерах платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур, і іншых нормах дзеючага заканадаўства Рэспублікі Беларусь па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур);
  •  аб рэжыме працы аддзела па працы з зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб;
  •  аб часе прыёму, месцазнаходжанні, нумары службовага тэлефона, прозвішчы, імя, імя па бацьку, пасады спецыяліста, які вядзе прыём грамадзян па пытанні ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур.

Час працы інфармацыйна-даведачнай службы Крупскага райвыканкама – з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00, субота – з 8.00 да 13.00, выхадны – нядзеля.

 


Рэжым працы:

Панядзелак-пятніца 8.00-17.00

Перапынак 13.00-14.00

Субота 8.00-13.00

У нядзелю выхадны  


У сваёй дзейнасці аддзел па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб райвыканкама  кіруецца:

  • Дырэктывай Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 г. № 2 «Аб дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарата і павышэнні якасці забеспячэння жыццядзейнасці насельніцтва»;
  • Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян»;
  • Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007 г. № 498 «Аб дадатковых мерах па працы з зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб»;
  • Законам Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-3 «Аб асновах адміністрацыйных працэдур»;
  • пастановай Міністэрства юстыцыі Рэспублікі Беларусь ад 7 мая 2009 г. № 39 «Аб зацвярджэнні Інструкцыі аб парадку вядзення дзяржаўных органах, іншых арганізацыях»;
  • рэгламентам райвыканкама;
  • рашэннямі райвыканкама і распараджэннямі старшыні райвыканкама;
  • правіламі ўнутранага працоўнага распарадку;
  • становішчам аддзела па працы з зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб райвыканкама.

Асноўныя задачы аддзела па працы з зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб райвыканкама:

  • максімальная дапамога грамадзянам у падрыхтоўцы поўнага пакета дакументаў, згодна з пералікам адміністрацыйных працэдур, зацверджанага Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200;
  • аптымізацыя з дапамогай інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогій працы аддзела па працы з зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб райвыканкама,  структурных падраздзяленняў райвыканкама і арганізацый раёна з мэтай максімальнага скарачэння тэрмінаў разгляду заяў зацікаўленых асоб. 

Аддзел па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб райвыканкама створаны ў мэтах:

  • арганізацыі работы райвыканкама па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур на аснове заяўнага прынцыпу «Адно акно»;
  • вядзення тлумачальнай работы даведачна-інфармацыйнага характару і папярэдняга кансультавання па пытаннях арганізацыі работы райвыканкама, звязаных з ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур;
  • каардынацыі работы па заяўніцкім прынцыпе «Адно акно» ў раёне, аказання метадалагічнай дапамогі ўсім раённым арганізацыям ў пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, падрыхтоўкі даведачна-аналітычных інфармацыі аб стане работы па заяўніцкім прынцыпе «Адно акно».
Чытаць 659 разоў